Egy reklám tartalmának a be- és elfogadásáról nagyon rövid idő alatt dönt a fogyasztó. Ha ebben az 1-2 másodpercben nem sikerül megfogni a tekintetét, vagy elkapni a gondolatait, akkor a csata elveszett, ezért nagyon fontos a magvas és rövid mondanivaló.
Így van ez sok magvas csirkemellel is.
Kétféle értelmezés is lehet. A csirkemell, mint filozófiai gondolatkör igenis rendelkezhet magvas tartalommal. A sok persze nem mindig több.
Ám lehet ez a diétás szabályok kijátszása is. Ha nem elég egy, együnk hát sokat!
Az étlap a Moszkva téren található, az igen egyszerű nevű Ping étteremnél. Pong.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: clique aqui 2017.11.28. 17:51:24
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.